onsdag 10 augusti 2011

10e augusti 2011

 God Morgon! ♥ 

Ah vad skönt med nästan tolv timmars sömn, can't get enough! Nu skall jag gå i duschen och efter det träffa min söta Victoria, har inte sett henne på läänge så vi passade på idag. Om jag hinner skall jag nog kolla på några avsnitt av Kenza& Tyra show före, har börjat kolla dem igen, så sjukt bra!! Allsången igår var ju fan bäst! Sms:ade med Madeleine under Ph's framträdande och vi kom fram med våra åsikter, min att hon äger showen, bådas att hon verkade grymt berusad, vilket hon ofta verkar så kanske hon bara har en sån otrolig energi. Det sötaste var ju att hennes barn stod på främsta raden och hade tillsammans med sina vänner skrivit ''Philipsson'' på händerna sina, sött va att hejja på mamsen? Men vi hörs senare 


En söt bild från en gaalen party-natt i somras! ( by Kia Viljakainen) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar