fredag 12 augusti 2011

Top Ten Songs Of The Week

Veckan är ju inte slut än, men kände för att lägga upp det här inlägget endå, musik-tips till helgen kanske?


På första plats kommer Veronica Maggios låt ''välkommen in'', älskar precis allt med låten, speciellt hennes stil!




På andra plats kommer Maroon5's och Christina Aguilera's nya singel '' moves like jagger'' hörde den första gången på onsdagen och är redan kär i den.





På tredje plats kommer Jill Johnson's låt Crazy in love, urgammal med bra. Första låten av Jill jag hörde var låten vi i skolan dansade line-dance till '' You Can't love me too much'' den här är lika bra, kanske bättre?




På fjärde plats kommer Brittan's låt '' I wanna go''  party och ''home-alone-swing-song''. Ett måste att sjunga  med i låten.!




På femte plats kommer ännu en Johnson låt nu Redneck woman, Jill är ju en Country sångerska och den här låten är ju som gjord för henne! Lyssna på texten ni,coolt va?




På sjätte plats kommer Veronica Maggio't låt ''Jag kommer'', blir nog aldrig trött på att sjunga ''jag kommer'' :D




På sjunde plats kommer Shakira's låt '' Rabiosa'', kan verkligen inte sitta still när jag hör den här låten!





På åttonde plats kommer Timbuktu's låt resten av ditt liv.




På nionde plats kommer Ne'Yo's och Pitbull's låt ''give me everything'', låten påminner mej om Greklands nattliv och är definitivt min och Madeleine's låt, vi äger dance-movesen!





På tionde plats kommer Lmfao's hit Champagne showers, så måndagens party låt nivet, SHAKE THAT BOTTLE AND MAKE IT *ploppppp* ;:D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar