måndag 1 augusti 2011

Veckans Top 5

För att få lite mer variation till bloggen så tänkte jag börja med en musiklista, ni vet veckans top 5 som jag själv listar ut och bestämmer. Tänkte att ni alltid kan kommentera vad ni tycker och ge musik förslag till mej för jag lovar, jag kan börja gilla vad som helst för musik, har inget speciellt genre som jag följer utan det varierar precis på låten. Låter det bra? Här kommer iallafall första veckans Top 5 Lista.

På femte plats kommer Pink's låt ''Heartbreak down'', inte speciellt ny men första gången hörde jag den igår och blev genast förtjust, tycker faktiskt om Pink.




På fjärde plats kommer Amy Winehouse's låt ''Rehab'', sorglit men sant börjar jag ofta digga olika artister efter de dött. Samma hände med Michael Jackson, efter han dog lyssnade jag på hans låtar ofta, nu samma med Amy's låtar. Rehab är endå den bästa jag hunnit lyssna hittills.




På tredje plats kommer Pitbull's och Marc Anthonys singel ''rain over me'', älskar pitbull, ett måste på en party-kväll.!




På andra plats  kommer Veronica Maggio's låt ''välkommen in'', skulle kunna lägga alla Maggio's låtar på den här listan men då skulle det bli lite enformigt, älskar verkligen hennes låtar, älskar henne, aah jag blir galen hon är ju BÄST!




På första plats kommer Lady Gaga's nya låt ''The edge of Glory'', absolut Gaga's bästa låt hittills, man kan ju inte vara utan att dansa till den här låten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar