tisdag 23 augusti 2011

Artister vi inte uppskattar tillräckligt

Har länge funderat på dethär med att det ju finns miljontals artister och band ute i världen, vissa som gjort stora succer men som vi endå inte uppskattar tillräckligt mycke. Iallafall inte jag. Till exempel lyssnade jag nyss i radion på en låt av Celine Dion, en artist som jag tycker att är sådan som mamma kanske lyssnar på, men hon är ju fan skitbra, om man tänker efter. Hennes röst är ju ganska ljuvlig och jätter stark, lyssna bara på en låt från ett album och jämför det med när hon sjunger live, hör ni alls nån skillnad?
Samma gäller Rihanna, hon är ju bara såå bra och vi alla sjunger till hennes nya låtar, Only Girl, S&M och California King Bed, men hon har ju faktiskt alla sina gamla låtar kvar som är några av dem bästa. Min favorit Rihanna låt är faktiskt debut-singeln '' Pon The Replay''. Hur ofta hör jag på den nu, svar aldrig.
 Det finns ju tusentals sådana här fall, om ni rikitgt tänker efter. Så efter det här nu tänker jag börja lyfta upp lite andra stils låtar här i bloggen, lite ovanligare, äldre, massvis olika genrer och såklart nytt och fräscht också!
Puss fina ni!


Till sist tänker jag lägga upp lite musik av Rihanna's äldre låtar och Celine Dion.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar