torsdag 19 januari 2012

19e januari 2012 - Back

Hej fina ni!

Har varit borta i några dagar men nu är jag tillbaks precis som vanligt igen! Orsaken då, har haft en så konstig känsla, liksom som att det skulle vara en press för mej att blogga, pressen bara växte under veckan.. Har alltid sagt åt mej själv att så fort bloggningen blir till en press eller om jag bloggar för någon annans skull än min egen slutar jag! Men den pressen gick just förbi och nu är jag tillbaka på ett lättnande sätt! Det ska ju vara roligt det här och nu är det verkligen det!!

Under veckan har jag inte gjort så mycket speciellt, igår var jag på gymmet med flickorna mina och idag kom jag hem och skottade snö ur hela gården, good det har kommit massivs snö här nu!! Nu skall jag chilla lite med Jenni & Rikhard och efter det läsa lite på en bok. Annars en ganska lugn kväll här hos mej! Vi hörs!

Ps. har inte gokännt / svarart på några kommentarer alls under veckan så skall göra det idag och imån, sorry you don't deserv this! Love u!

Som om vi alltid älskat sen mitt första andetag. Har ingen ödestro, den tanken ger ingen ro. Men vem vänder vindarna? Vem får mej att gp dit jag aldrig gått? Vem tänder stjärnorna? Som jag bara ser i din ögon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar