lördag 28 januari 2012

28e januari 2012

Good Morning!

Sitter och förstör min lediga dag med att fundera när jag ska orka börja läsa, det är ju så svårt att börja, men jag lovar att efter lunch måste jag! Idag blir det en mys/slapp dag, inget smink, myskläder och smutsigt hår. Så skönt att ha huden& ögona utan smink efter veckan!

Har ingen aning om vad jag ska hitta på ikväll, iallafall ska jag bara vara hemma, får se vad kvällen hämtar med sej. Igår kväll såg jag filmen Knight and Day, fast jag blev lite besviken, hade ganska höga förväntningar. Tycker att den var helt för oäkta, men helt rolig var den ju! Hade tänkt kolla slut på den sista Harry Potter, med hade inte feeling för den, så det blev den andra. 

Vi hörs mer under dagen, Kramar!

Haha :D mat ser alltid så äckligt t på mina bilder, men det här var iallafall skit gott, vitlöksfyllda batonger med mozzarella och sallad med lök, feta, gurka, vindruvor och höna. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar