söndag 22 januari 2012

22a januari 2012

Hola chickas, que tal? (typ den enda meningen jag lärde mej när jag läste spanska i två år)

Vaknade vid elva idag och efter det bestämmde jag och syrran oss för morgonlänk, sprang och gick typ nio kilometer så därefter var jag död, låg och flämtade på golvet i tamburen, but hard training is good hey! Kan inte ens tänka på att jag ännu har dansträningar i två och en halv timme senare idag. Dör av den tanken. 

Annars då, idag ska jag inte göra så mycket, har lite läxor, ska skriva en ansökan och se på skidning i tv:n, såklart dansträningarna senare också.. Sjukt vad veckolsuten går snabbt, är faktiskt inte ännu tillräckligt vilad för en vecka i skolan.

About filmen In Time vi såg igår, om ni bara hinner så det lönar sej att se den, den är så unik, inte lik någon annan film jag sett, annaorlunda, full of surprises och skitsnygga skådisar bla Justin Timerlake, Amanda Seyfried och Olivia Wilde. Rekommenderar verkligen att ni ska se den!!

Ha en bra dag!





2 kommentarer: