tisdag 24 januari 2012

24e januari 2012

-Only for you Madde-

Har haft helt fullspeckade dagar nu igår och idag så bloggen har gått komma på plats två. Igår efter skolan såg jag och vännerna årets bogy show (en musikshow som elever ordnar varje år) och god den var så sjukt bra, över alla mina förväntningar faktiskt! Idag efter skolan drog jag och tjejjerna på hårdträning (!!!!) först en sh'bam danstimme och sedan bodycombat där vi boxade för liv och död. Jag rekommenderar bodycombaten verkligen, så sjukt tung men såå rolig. Man får sparka, boxa, kicka ( samma som sparaka väl??) rejält, och jag lovar att svetten kommer fram. Plus att mina armar är döda nu efter.. Kommer typ inte slippa upp ur sängen imån!

Imån börjar jag sent så tänker sitta uppe en stun och kolla lite DH avsnitt och äta nåt gott, man blir ju så hungrig efter man har tränat. Vi hörs mer imån, GodNatt!

Me and My Hippie on the top of the world ;)

6 kommentarer:

  1. madde a.k.a the hippie ;)24 januari 2012 kl. 22:03

    hahah merci merci merci mon belle amie! <3
    ojoj combat in our <3 ;) nästa vecka for sure again! :D
    älskar dej söpsö<3
    'make peace not war' och 'peace from the bottom of my heart'+ ddä handjuttun ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yeah peace to heaven and earth! :D luuvuhtuu<3 <3 <3

      Radera
    2. haha :D ni är roliga :D

      Radera
  2. Söta ni är dåå ((: varifrån kommer byxorna och klänningen ni har på¨er?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Klänningen kommer från Lindex (köpte den för kanske två somrar sedan) och byxorna köpte vi på kreta i hania i en liten hippiebutik :)

      Radera
  3. åhåå så underbar bild!!

    ojojoj jag med vill jag lova :D

    SvaraRadera