fredag 27 januari 2012

27e januari 2012

Slutade 45 minuter tidigare idag så min snälla pappa hämtade mej från skolan eftersom jag missade min egen buss med typ en minut. Sitter nu här och äter lite yoghurt med jordgubbar och ser på så ska det låta med pappa, those daddy-daughter moments you can't miss! Snart ska jag börja läsa på prov så att jag slipper det ikväll.

Trots all läsning ska det bli helt skönt med provvecka, bara en kort stund i skolan och sen bara hem och slappa (dvs läsa) och några ledigar dagar. Mycket skönare än skolveckan men kanske något stressigare.

Men nu ska jag ta tag i kemi boken, hoppas ni har det roligare än mej, puss!

Bjuder på lite thailand bilder ännu!

De söta pojkarna som körde oss ut till coral beach, en timmes färd i den här båten var ganska gungig men totalt värd det!
Jag och elvis som sjöng vid vårt hotel
l varje kväll var ju ett så fint par va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar