söndag 15 januari 2012

Who run the world?

Har egentligen bara slappat hela dagen, gjort lite läxor och ätit fårkött med potatisgratäng. Såg också på lite desperate housewives avsnitt, bland annat avsnittet där Edie dör, hatar verkligen det avsnittet hon var ju en riktig ''samantha jones of desperate housewives'' och så fan skulle hon dö. Anyway så ska jag snart iväg till dansen, är länge borta eftersom jag började i den svårare gruppen så måste hinna göra läxorna nu före annars blir det så sent. Ni som är hästintresserade passa på att kolla in tyra sjöstedts nya blogg om hennes hästliv, nu när hon köpt häst!

Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Sv: Ja visst är den, gillar den starkt ;) Blev så glad när hon skickade den till mig :D Okej, låter bra det ;) Jag tränar Aerobics, Medelpass & Core75 på Friskis & Svettis, sen simmar jag 1-2 gånger i veckan! =) Så jag håller igång rätt bra!

    SvaraRadera