söndag 29 januari 2012

29e januari 2012

Känner att jag börjar bli sjuk, fryser och skakar bara. Plus att jag har nåt jävla kli-symptom, allt bara kliar, överallt, skulle vilja skrapa sönder mej. Plus att jag har massvis att göra men för lite tid. Har läst typ två timmar på kemi provet nu, och det känns som om jag kanske lärt mej något smått. Har också försökt hitta en bild till bildanalysen jag har på tisdag, men fan vad det är svårt att hitta en bra.

Idag då, snart ska jag äta lunch ovh vid tre ska ja på ett möte med alla danslärare och planera vår vår-show. Efter mötet blir det dans i lite på två timmar och sen kommer jag hem. Måste sikta på att gå och sova tidigt idag, man kan inte sitta där på provet och somna, det hjälper liksom inte.

Hörs!

Ps. Älska rösten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar