lördag 11 februari 2012

11 Februari 2012

Har sovit sjukt mycket inatt, när jag vaknade visste jag inte var jag var och vad jag heter, var i min egen koma hela natten, men så skönt var det! Har just ätit lunch och snart ska jag se på skidning med pappa, daughter-father time. Vid sex börjar födelsedagsfesten, så måste börja fixa mej vi fyra så jag är klar i tid, ska packa paketet och fixa ett rimm till kortet först. Kommer bli en sjukt rolig kväll, kan inte vänta.

Har också lite beslutsångest ang dansen imån, vill ju dit med hela mitt hjärta, men känner mej fortfarande flunssig och seg, och har ju inte tränat på dryg en vecka, så ser liksom inte iden med det. Kommer ju inte orka göra nåt, men om jag inte far blir jag sjukt mycket efter i koreografierna. Jävla skit skit skit, du har tagit en vecka och fyra dagar av mitt liv nu, och nu är det dags för dej att försvinna, dear cold.

Funderar på samma outfit till kvällen som här, svart kjol och hippie-blus, tänker locka håret till det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar