onsdag 22 februari 2012

60 snabba

1. Hur gammal är du om fem år? 21, woooah!!
2. Vem var den sista du träffade? Mamma var det väl.

3. Hur lång är du? Jag vill vara 170, men jag är väl kring 169.
4. Vilken var den senaste film du sett? Paranormal Activity ettan.
5. Vem ringde du senast? Min syster, men hon svarade inte, räknas det?
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det var till madde, och det stod typ nåt om morgondagen :D
7. Var är dagens planer? Chilla hela kvällen!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms om det är nåt kort annars ringer jag hellre, orkar inte skriva så långa grejjer.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.

10. När såg du senast din mamma? För typ en halv timme sen nere i köket.
11. Vilken ögonfärg har du? My eyes are blue.

12. När vaknade du idag? Halv tie.

13. Har du någon gång hittat en katt? Haha hittat? Nääj, grannarnas katter springer väl runt här på vår gård men inte har jag hittat en katt och tagit hem den :D
14. Vilken är din favoritplats? På en het, lugn strand med bästa vänner eller i en fullproppad bar med hög musik och bra sällskap.

15. Vilken plats föredrar du minst? Mörka skogar.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ahh om jag får drömma bort och följa mina drömmar så nånstans låångt bort, på andra sidan jordklotet.
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker, blå paketbilar, gamla creepy gubbar och tt vara ensam hemma.

18. Vem fick dig att skratta senast? My dad.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jaa :D

20. Har du stationär eller bärbar dator? Vilka ord, jaamen jag har en bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra.
23. Hur många landskap har du bott i? Fuckin' ett, som suger"!

24. Har du någon gång spytt på fyllan? You never know :DD
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Snygga skor!

26. Är du social? Är sjukt blyg med främmande människor men annars är jag nog social.
27. Vilken är din favoritglass? Jag är faktiskt inget mega glass fan, men om jag måste välja så jordgubb typ, äter bara glass på sommaren.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Flytta, flytta, flytta.
29. Tycker du om Kinamat? Absolut!
30. Tycker du om kaffe? Jaa.
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe och/eller appelsinjuice.
32. Sover du på någon särskild sida? Ryggen.
33. Kan du spela poker? Jag kunde nåt smått förrut men inte mer.
34. Tycker du om att mysa? Absolut, med gott sällskap funkkar det alltid!
35. Är du en beroendemänniska? Inte så att jag är sjuk-beroende ni vet av droger, tobak eller alkohol utan mer typ av tv-serier, vissa kläder, och sånt.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.

37. Vill du ha barn? Ingen aning faktiskt, förr var jag säker på att jag aldrig vill ha barn, men man vet ju aldrig, max två, helst ett, kanske inget.
38. Kan du några andra språk än svenska? Finska, engelska och så har jag läst två kurser franska och spanska.
39. Har du kysst dina vänner? Haahhaaa, jaa alla är väl kyssta av mej :D

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, absolut!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder.
42. Äger du dyra smycken? Haha om H&M's ''diamantörhängen'' inte räknas så nej.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vatten.
45. Vad har du för färgs underkläder på dej nu? Blackest Black.
46. Välj ett ärr på din kropp? På handen.
47. Vad har du för ringsignal? Sex And The City wal this way :D
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jaa några.
49. Flirtar du mycket? Älskar att flirta men jag är ju lite blyg och så :D

50. Vart togs din profilbild för din blogg? i Thailand av min syster..
51. Kan du byta olja på bilen? ööh absolut inte :D
52. Har du fått fortkörningsböter? Kör inte bil ännu :D
53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser inte böcker bara om vi måste i skolan.
54. Läser du dagstidningen? Jaa ibland om jag orkar och hinner.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej men jag köper alltid nu.
56. Dansar du i bilen? Hahaaa, om det är en riktigt bra sång så jaa :D
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar inte på radio..
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skrev typ en nummer :D
59. När var du i kyrkan senast? På sommaren.
60. Vem såg dej naken senast? Spöken i mitt rum och väggarna.

5 kommentarer:

  1. roligt att läsa =)

    Sv: Tack för dina fina och peppande ord =)

    SvaraRadera
  2. får man kopiera till sin egen blogg? ((:

    SvaraRadera
  3. jätte kul! sku va kul om du skulle göra en liknande grej men dina bästa vänner svarar istället, typ frågor om dig och er alla :) fettnice!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du gillade det ((: o vilken bra ide, sku vara nice för mej också att få veta vad dom svarar, ska verkligen göra det!! Kram!

      Radera