fredag 24 februari 2012

This Made My Day

Att man kan bli så glad på typ en sekund, gick till posten, och hittade det här kortet i lådan, som Madde hade skickat det när hon var i tallinn i veckan. Och nu är jag bara en av de lyckligaste människorna på jorden!! Kan varken sluta le eller skratta, måste bara njuuuuta av de heta vågorna som kommer från kortet!! Det här är officiellt en av de ''most-smiled-days´-of-my-life'', TACK UNDERBARA SÖTNOS!


Nu ska ja fortsätta dreglas, Puss!

Okej, dålig kvalitet men ni ser vad som gjorde mej glad. och allra minst tanken att min bästis (<3) har köpt detta på resan och tänkt på mej när hon såg det, skickat det och visste att jag kommer bli sjukt glad!! :D she's wonderful!! <3

3 kommentarer:

  1. haha vad är det med bästa vänner och skicka sådana kort, hahaa jag och min bästa skickar alltid bilder på nakna män till varandra, hahah grrrrr

    SV: OHH ja

    puss

    SvaraRadera
  2. hahaha :DD älskar dej gumman min helt äcklit myky :D <3 <3

    SvaraRadera