onsdag 8 februari 2012

8e februari 2012

Hej!

Bloggade inte igår eftersom jag hade så himla stressig dag och när jag kom hem på kväälen lade jag mej bara på soffan helt slut. Gårdagen då, skrev mattaprovet, fick ut några prov, shoppade lite i stan, träffade Linda och hjälpte henne med lite val inför gymnasiet, hade dans & lek lektion till de småa och kom hem död. Kanske inte så ansträngande dag men när man har propp i huvudet och näsan blir allt tusen gånger tyngre.

Har varit hemma från skolan idag pga flunssan och otoliga magkramper jag hade inatt, tänkte typ svimma när jag skulle komma ner och dricka och till sist fick jag bara ligga mej ner på golvet och låg där tills svindeln gick över. Blev lite bättre när jag fick sömn men idag på dagen blev det lite värre igen. Okej alla har magkramper men det här var andra gången jag fick den här samma och har ingen aning vad det beror på.

Så idag har jag bara vilat, försökt röra på mej och få lite frisk luft och ätit. Vill fan bli frisk nu, det här har redan förstört en vecka av mitt liv, fuck it! Imoron måste jag till skolan pga utgivningar så får ta och rycka upp mej lite nu! Vi hörs senare, Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar