tisdag 21 februari 2012

Paranormal?

Såg filmen Paranormal Activity med rosita idag på dagen, eftersom jag hört och läst att de ska vara en av de värsta skräckfilmerna gjorda, så såg vi den i dagsljus. Altså jag hade sjukt höga förväntningar för jag älskar verkligen skräckfilmer. Enligt mej då, tyckte att filmen inte ''kom igång'' ordentligt och den var lite konstig. Den var ju inte hemsk alls bara under den sista minuten typ. Och när man ser en skräckfilm som blivit klassad som världens hemskaste vill man ju att den ska va skit äcklig och så. Blev inte besviken eller så, slutet var ju bra, men hade tänkt mej nåt 100000 gånger värre faktiskt. 

Har ni sett filmen eller uppföljarna (2an och 3an), isåfall vad tyckte ni?



7 kommentarer:

  1. Har inte sett nåndera av filmerna, men jag ska kolla in den första, talk to u then :) Kramizz<3

    SvaraRadera
  2. Sv: Jo tack, min dag har varit väldigt bra! :))

    SvaraRadera
  3. Usssssssssch, haha gillar icke skräck! haha

    SV: jag tror vi haft denna konversation förr? ahah Jag dansar iaf Magdans och street, men dansar i princip allt förutom jazz&show haha :D

    PUSS

    SvaraRadera
  4. De andra två filmerna är ännu bättre tycker jag ;D

    SvaraRadera
  5. Kan säga att domdä 2 andra e no myky bättre, fö de liksom klarnar upp sig hela storyn om du ser domdä uppföljarna, fö de e int slut ännu. Och jag kan lova dej att dom e lite mer skrämmande!:)

    SvaraRadera
  6. SV: vi hade det toppenmysigt hihi
    puss

    SvaraRadera