onsdag 29 februari 2012

29e Februari - Skottdag

Nu ska ni tjejjer som vill gifta er men er andra halva inte har ''pop the question'' ännu ta er chans, eftersom det är skottdagen idag och då får kvinnorna också fira. Inte för att jag tycker det är lite gammalmodigt det där att män bara får fria, det har blivit mycket vanligare att kvinnor firar nuförtiden.

Kom hem vid fyra och sen dess har jag gjort läxor, har så mycket och jag vill få undan dem så jag kan gå ut sen. funderade på joggning, har inte gjort det på länge så.. Efter det ska jag äta middag och sen blir det tv, vi hörs!

En bild från dagen som alexandra tog med sin iphone, några timmar senare fb :D 

1 kommentar:

  1. ska jag vara helt ärlig så minns jag inte charlottes låt.. så jag antar att den inte var en favorit haha :) men jag hade mest bara reprisen på i bakrunden, så tänkte väl bara när det kom något jag vrkligen gillade lixom!
    men vadå, kom inte charlotte med alls?

    SvaraRadera