fredag 14 oktober 2011

14e Oktober 2011

Hej bloggen!

Har haft en liten inspirations-brist för bloggandet under de senaste dagarna men den har kommit tillbaka nu. Jag har för länge sedan, faktiskt redan då jag lagade bloggen, bestämmt mej för att inte blogga då när jag inte har inspiration, för det nu får då är ju bara ångest och skit.

Enough with the shit. I veckan har det inte hänt nåt speciellt, bara vanlig skol-vardag. Fick betyg också, och är så stolt över mej själv (om man nu får säga så?), faktiskt bra! Fredag idag då, skall ut och jogga med syrran och sedan blir det nog bara myskväll med henne, vi har ju inte hängt på länge tillsammans, bara vi två.

Imån är det den femtonde oktober och då skall jag lägga upp en hemliighet här på bloggen, haha, inte hemlig men en överraskning, typ. Nåt som händer imån om en månad och som inte är något med vardagen att göras med, precis tvärtom.

Men vi hörs senare, Puss! Och jag lovar att mina bloggpausar inte kommer så ofta mer! Stay Tuned !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar