lördag 1 oktober 2011

Dagens Fråga

Fick den här frågan här i veckan ooch tänkte svara på den nu, har några andra jag också ska svara på men den här först då.

Hej du, här kommer två super konstiga frågor men jag undar, vad har du för bakgrundsbild på din dator och vilket smink skulle du inte kunna leva utan? :)


Hej! Hehee kan nog inte sätte upp min bakgrund här, helt för crazy, men det är en bild på mej och min vän, från en lördag, hehh. Men före den hade jag en bild på SATC- tjejjorna så den kan jag ju lägga upp.

Sminket då.. utan vidare Maybeline's Lash Stiletto Mascara, den är den bästa för mej, skulle inte klara mej utan den. Om det skulle bli nån sorts ''slutförsäljning'' på den skulle jag nog köpa upp hela lagret så jag skulle ha den resten av mitt liv.. Hehhe. Kram :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar