måndag 17 oktober 2011

17e Oktober 2011

Good Morning guys!

Väntar på ett samtal från hälsovården, altså jag ringde dit vid åtta ( ja jag steg upp halv åtta på min lediga dag) för att få en läkartid och de sa att de ringer tillbaka om typ femton minuter, och nu en och en halv timmer senare har ingen ringt. Fan också, jag skulle kunna sova ännu, jävla skit. 
Aah, äntligen ringde de! Har tydligen inte ögoninflammation utan bara en börjar ( jaa sånt kan nuförtiden upptäckas per telefon??) så de räcker om jag köper några droppar receptfritt från apoteket.

Har just ätit morgonmål och kollat på några Satc-avsnitt och nu skall jag gå i duschen.. Får se vart dagen leder..  Perfekt start på höstlovet, eller?

Puss

Här kommer två bilder på mej och mina tjejjer från förra helgen, so hot?




1 kommentar: