måndag 3 oktober 2011

Every time you touch me I melt away

Känslan efter man läst allt som skall läsas i boken till ett prov, välbefinnande. Hehhe, nu skall jag ta och njuta med mej själv ett tag, en stoor portion glass, tv och en varm filt. Efter det skall jag hugga i matematikboken. Ni kanske märker att mitt liv är helt nolife och att jag inte gör nåt annat än läser typ? Iallafall märker jag det. Men det är ju det man gör på en provvecka för att prestera så bra som möjligt. Det finns människor som läser ännu mer än mej ( svårt att tänka för er va? Hahhah) men jag mernar att alla läser väl så mycket de känner för.. Och för att jag skall känna mej något lunda säker inför ett prov på en hel kurs i gymnasie måste jag faktiskt läsa ganska mycket.

Myycket om läsande, så nu skall jag sluta tjata om det.. Tänkte berätta att ikväll kommer det ett stort inlägg om höstmode och kläder jag inhandlat på senaste tiden, fösöker få upp det under kvällens lopp. Stay tuned! Puss!

Sneak-peak inför kvällens inlägg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar