tisdag 4 oktober 2011

Take me to heaven

Är skit trött nu behöver energi nu, men har ingen aning varifrån jag skall dra fram det. Har typ läst hela dagen och städade just huset och nu är min kropp helt slut den orkar inget mer. Men den måste, har massvis att läsa ännu..

Vad har ni gjort idag då? Har så shopping-lust nu, borde nog gå in på gina trocots nätshopping sida och beställa hem lite, då blir nog dagen genast mycket bättre. Fast det är ju lite farligt det där med nätshopping, ni vet man klickar till shoppingbagen massvis kläder och köper dem utan att vidare kolla in priset. Några veckor efter kommer kläderna och efter det det hemskaste, mardrömmen som dyker upp i postlådan, jo räkningen. Ibland är man medventen och har noggrannt tänkt ut priset men ibland kommer chocken. '' Fan har jag köpt för 100e??'' Man har köpt typ tre eller fyra plagg och räkningen är typ 100, har ni varit med om det? Det händer typ varje gång till mej. Man blir bara så frustrerad. Sedan bestämmer man sej för att aldrig mer beställa nåt, en vecka senare har man på nåt konstigt sätt endå beställt lika mycket..
Men sånt händer väl alla?

Nu skall jag ge er och mej själv ett tips då, ''hetsköp'' inte utan fundera före.. Och titta inte in på nätshoppingsidor varje vecka! Mitt nya mål.

En blazer i camel brown färgen skulle vara så hett..

Skinnbyxor, de är ju så otoligt snygga eller vad? Om de sitter perfekt och matchas med nåt perfekt.  Skulle typ vara min dröm att ha sådana, meen är inte riktigt säker om jag sen vågar använda dem och såå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar