söndag 16 oktober 2011

One month later..

..from today, ligger jag på stranden Kata Beach i Phuket i Thailand och firar min pappas femtio års födelsedag. Kan själv faktiskt inte fatta det ännu, lite overkligt, men jaa det skall hända! Vi åker alltså den femtonde november och kommer hem den 23:e November. Vi som åker är mamma, pappa och min syster, så bara familjen den här gången, men det är lika roligt endå! Jag kan faktiskt inte vänta, men en månad kvar av det gråa finland sedan slipper jag iväg!

Här kommer en massa bilder tagna från vår Resebyrås hemsida.

Är det någon av er som varit i Phuket eller Thailand? Berätta gärna om det och majla bilder till min e-mail som finns i profilrutan till vänster! Skulle vara så roligt!!


Här är en bild på stranden , Kata Beach.


Utsikten från gården på hotellet.




Här kommer bilder från hotellet.









5 kommentarer: