torsdag 6 oktober 2011

We found love

Hej sötnosar, lite dålig uppdatering idag va? Har haft en så skön feel-good dag idag, gick med vännerna på stan en stund före jag kom hem, så har jag chillat framför tv:n och X-factor typ hela eftermiddagen och så kom jag just ut från duschen, nytvättat hår och nyshejvade ben, aah I like! Kan knappt vänta på kvällen imån, it's gonna be awsome!

Imån skall jag hänga hela dagen/kvällen/natten med vännerna, först på morgonen på brunch till madeleine och sedan blir det tjejhäng hela dagen, på kvällen åker vi iväg till killarna och börjar festa loss! Så uppdateringen imån kommer suga, men ni får förlåta mej.. På Lördagen är man ju inte så pigg, hahah, så vi får höras mera sen.

Puss på er och sköt om er!

Ps. de kom en fråga igår om varifrån jag tar kändisbilder, så oftast från Google, Facebook eller sedan nån kändisnyhetssida så som eonline, people.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar