lördag 1 oktober 2011

1a Oktober 2011

Hej på er, tänk, första oktober redan, typ tre månar kvar till jul, två månader sedan var det sommarlov. Men gillar faktiskt endå hösten fast jag trodde att jag skulle komma in i värsta ''höstdeppen'' men tvärtom, vädret är ju så mysigt, med sol, gula löv och mörka kvällar, inget kan ju bli mysigare va?

Idag då, slipper nog inte provläsande idag heller, måste läsa historia, men tänker absolut inte sitta inne och läsa hela dagen, never. Måste ut på en liten gång/jogging/powerwalk whatever plus att jag skall laga mat. Får se hur kvällen ser ut, absolut iiingen aning!

En sak som jag tycker är värt att göra för er som bor i Sverige, gå in på tyras blogg och gör ett understöd till cancerfonden, hon har alla instruktioner där, gå bara dit, skicka sms'et till numret och ni skänker typ 50 kronor / 5 euro till cancerfonden. Inte så besvärligt väl? Ni, som har någon nära som dött eller lider av cancer vet ju hur det känns. Själv har jag ingen aning om hur det känns när någon nära håller på att dö av cancer, men jag har stått bredvid släktingar som dör av någon annan sjukdom och jag lovar, ingen är värt det. Så en liten gest kan väl inte vara för mycket att göra. 

Vi hörs senare idag, Puss på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar