måndag 19 december 2011

19e december 2011

Goosh, så lång skoldag idag, är ju helt slutkörd nu efter. På håltimmen fick jag köpt nästan alla julklappar klart så nu kommer nog alla få nåt fint. Skall snart fortsätta på koreografin jag började med igår, otolig dansinspiration jag har nu, när man börjat med en ny koreografi vill man ju inte bara sluta jobba med den! Efter dte blir det läxor och mys framför tv:n. 

Har två gånger nu hört en så bra sång på x3m (eller jaaa bra och bra men bra :D ), har ingen aning om vilken sång det är men orden är så sjukt bra, det går typ såhär, Våra lärare o fröknar har dränkt sej med varann.. :D och ett ställe sjunger hon och min präst från konfirmationen står och pekar i det blå o ingen fattar om han visar vägen eller känner vilket håll vinden blåser åt :D  Nån som vet vilken låt det är??

Vi hörs senare!


2 kommentarer:

  1. e d magnus uggla- vem kan man lita på? :P elr ngå nationalteatern- vem kan man lita på? ;))

    SvaraRadera
  2. haha ah kan ju lätt va så, dock är mathilda ett år yngre än mig så hahahah :D

    söt du är!!

    SvaraRadera