fredag 30 december 2011

30e december 2011

Vi hade så roligt igår, gick omkring i tallinn, shoppade och åt god mat! Berättar mer om resan senare och då kommer det bilde också! Vaknade helt utvilad idag på morgonen men endå känner jag mej lite sliten efter allt härjande och gående från igår. Åt lite morgonmål och nu skall jag ta mej ut, tänkte jogga lite men får se hur jag orkar, är inte så motiverad. Efter det skall jag äta lunch och bara slappa på soffan, det är ju en av mina sista lediga dagar, föör på tisdag blir det ju skola igen, fuck!!

Håll tummana för mej nu så ser vi om jag slipper ut, känns som om jag skulle måste krypa fram till dörren! Vi hörs sen, Puss!

Ps. Visst var det rätt tjej som vann X-factor 2008, kolla bara på videon nedan, she rocks!!

1 kommentar:

  1. Svar: Oh ja visst är han, kommer typ gråta när jag kommer få se han live! =) Haha, Drake i mitt hjärta <3 Och tack för du gillade mina förra årets nyårsnaglar!

    Börjar du i skolan redan på tisdag? :o Själv börjar jag den 9 Januari! :D :D

    SvaraRadera