tisdag 20 december 2011

20e december 2011

Lite dåligt på bloggfronten idag också, heheh, men jag har så mycket , på morgonen är jag dödstrött, på dagarna är jag i skolan och på eftermiddagarna är jag dödstrött igen, vilket liv! Som tur får jag mitt liv tillbaks igen på fredag då jullovet börjar! Det är ju inte bara bloggen som lider av det här utan jag själv också, jag älskar ju att blogga och skriva om allt mellan himmel och jord, och utan det är det som nånting fattas! Men som sagt under jullovet kommer jag satsa massvis på bloggen, bilder, outfits, fashion, music och massvis mer står på listan! So stay tuned guys!

Idag kom jag hem och var helt paj (haha älskar det där ordet, så svenskt men så bra :D ), ändå lyckades syrran dra ut mej på länk efter maten, mitt i en skog (jaa vi gick i kolmörka skogen med EN lampa) möttes vi av en skitarg och mårrande hund och vi blev båda livrädda, trodde typ att den skulle bita ihjäl oss.  Nu skall jag ta och lugna ner mej med en varm dusch och varm kakao, hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar