onsdag 28 december 2011

28e december 2011

Jag varnar er, far aldrig ut och springa på långlänk efter en nästan sömnlös natt, man dör av det jag lovar. Har typ sovit tre timmar i natt och var så trött hela morgonen, trodde faktiskt att det skulle hjälpa med att gå ut och springa av mej, så jag tog på mej kläder och skorna och sprang iväg långt hemifrån. (hahaa det här låter ju helt som en roman :D ) När jag sprungit typ halvvägs, var ännu ungefär fem kilometer hemifrån, blev jag helt mitt i allt så svag att jag bara int slapp framåt mer, hela huvvet tvinnade och det gick inte att springa fram, kroppen bara sa ''i'm finished''. Så jag fick gå hela vägen hem medan jag bara pustade och pustade, och trodde jag skulle bli där. Orkade just och just gå, när jag kom hem lade jag mej typ platt på golvet och nästan somnade.

Nu ska jag äta för att få i mej krafter och efter det duscha. Ska vila hela resten av dagen nu, känner mej helt slut och måste ju vara pigg tills imån då det blir tidig väckning för att hinna till båten som går åtta! Kommer bli soo nice!

Stay Tuned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar