lördag 3 december 2011

3e december 2011

Hej 

Gårdagskvällen var så rolig, helt perfekt! Efter att vi vaknat for jag och mamma och julhandla till gamla stan och efter det till matbutiken, fan också just före vi kom till kassan snubblade jag och steg snett, min fot är så otoligt sjuk nu att jag dör, hålls just och just upp och stå. Just my luck nu inför julfesten med dansen nästa helg, kan säkert inte vara med om foten är såhär sjuk. Plus att om den skulle vara bra så kan jag ju inte träna inför den imån på träningarna, fuck. SÅ nu har jag två blåa fötter (men en sjuk) för igår kväll lyckades jag också få ett blåmärke på den andra foten, som tur inget värre! Vi får se hur det blir med dansen och så, vet inte vad man skall hoppas på!

Idag blir det altså en vila&inne dag, kan ju inte göra nåt! Skall lägga ny musik på i-poden, se på någon bra film med syrran och ikväll blir det middag, vi hörs fina ni 


Här kommer några söta hoppbilder från stranden på kreta i somras, och för er som undrade jag är tjejen i den korallfärgade bikinin!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar