tisdag 27 december 2011

Hey I heard u were a wild one

Har haft en så efterlängtad ledig dag idag, vi hade så roligt med Vicki och hennes nya kamera, shit den är ju så bra, fast jag förstår ju inte mej på den, men hon tar så bra bilder! När hon åkte hem for jag ut på kvällslänk i så hård blåst att jag trodde öronen skulle lossa, ni vet, när de blåser så mycket in i örorna att det bara ilar, ahh! Mössa blir det nog nästa gång!

Skall snart börja läsa en bok som vi skall läsa i skolan, skolgrejjer på jullovet, not nice! Annars skall jag nog inte göra nåt xtra ikväll, bara kolla på X-factor, gooooshh vi närmar ju oss finalen, vem tycker ni ska vinna? Can't wait!! Puss på er!

Här kommer några bilde från dagen!
Medan vicki sökte en grej hade jag lite roligt :D


Ute

Jump


Suddig blid men se på mej, jag gör ett mega nice hopp och nästa bild ser ni hur de slutade..

..yep i fell and she laughed her ass of :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar