måndag 17 september 2012

17e september 2012

Morning ♥

Är så jääkligt seg idag, gäspar, halv sover och har typ ingen koncentrationsförmåga. Men vad annat kan man vänta sig efter ett fullt veckoslut och typ ingen sömn mellan söndag och måndag.. Anyways så ska jag just äta lunch i skolan och när jag slutar måste jag en sväng till Cubus och sen blir det dansträningar. Hoppas jag får lite dansinspiration under dagen. för annars lär det gå lika slött som förra gången..

Vi får höras när jag kommer hem, ha en fin måndag!

 

13 kommentarer:

  1. Sv: Ja verkligen!
    Allt bra med dig idag? :)

    SvaraRadera
  2. Pink är riktigt bra!
    Du får jättegärna anmäla dig till veckans blogg hos mig! Hade väl inte varit så tråkigt me lite nya besökare? kram

    SvaraRadera
  3. De lät inte så bra :/ Men hoppas du piggnar till :) Va kul me dans :) Har me de ikv :)

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får en härlig måndag! :)

    SvaraRadera
  5. ja riktigt segt..tack så mycket sötnos:) hoppas du mår bättre än mig<3

    SvaraRadera
  6. Oh jag sov som ett barn. Själv då ?
    Men jag hade gärna sovit lite till =)

    SvaraRadera
  7. tack sötnos :) har du haft en bra start på den nya veckan?? kramar

    SvaraRadera
  8. Jobbigt när man är helt slut :(.. Hoppas det blir bättre ;D

    Sv: jadå ^^

    SvaraRadera
  9. Hoppas du blir lite piggare snart!

    SvaraRadera
  10. VINN ETT PRESENTKORT FÖR ATT DESIGNA DITT ALLDELES EGNA, UNIKA IPHONESKAL!
    http://martinaolsson.myshowroom.se/20899/tavling-vinn-ett-presentkort-for-att-designa-ditt-egna-unika-iphoneskal/

    VINN EN NAVELPIERCING!
    http://martinaolsson.myshowroom.se/20433/tavling-vinn-navelpiercing/


    SvaraRadera
  11. Ha en jättefin måndagskväll nu! =) KRAM!

    SvaraRadera