söndag 23 september 2012

Love

Hade det så mysigt med min fina tjej ikväll. Älskar att träffa henne, vi är så likadanna och det märks faktiskt att vi kännt varann forever. I love you!

Nu ska jag tvätta ansiktet, dra på mej pyamasen och bara kolla på sex and the city hela kvällen. Imorgon är det skola igen, men känns ändå inte helt dummt, det betyder ju bara att nästa veckoslut kommer snabbare!

Puss 

Hahhah alla har sina moments när man är liten. men belive me, mina och vickis var nåt speciellt. Här får ni ett litet smakprov på vad vi gjorde på veckosluten. Photoshoots på vägarna var inget ovanligt :) De här bilderna är tagna 2008.


16 kommentarer:

  1. men åh tack sötnos!:)
    skönt med en slappis kväll! själv ska jag iväg på bio om en timma:)

    SvaraRadera
  2. då borde du handla där :) finns sjukt fina kläder där :) men tror inte dom har den affärn i sverige?? kram

    SvaraRadera
  3. Oh vad mysigt med SATC! ;) Måste nog ta och se lite jag med, hehe!

    SvaraRadera
  4. Otroligt fin blogg :)
    kika gärna in på min: http://jjennyerlandsson.blogg.se/

    vill du göra länk byte? :)

    SvaraRadera
  5. Härligt med sånna vänner :)

    SvaraRadera
  6. HEJ!
    Jag har precis satt igång med en frågestund på min blogg, ställ vilken fråga du vill, och hur många du vill, lovar att svara så ärligt som möjligt! svarar i ett inlägg om nån dag, KRAM!
    direktlänk: http://emmajanson.myshowroom.se/fragestund/

    SvaraRadera
  7. Hehe coolingar!

    svar: Det var superkul!

    SvaraRadera
  8. Checka våran helt nyöppnade blogg och ta del av vår vardag med snygga och inspirerande bilder! bjuds på en hel del Fashion!
    www.SIXTEEN.se

    SvaraRadera