måndag 10 september 2012

Slut

Är helt slut efter en lång skoldag, långa dansträningar och fullt med stress när jag kom hem. Plus att jag känner att jag kommer ha världens träningsvärk imån.. Och det hjälper inte heller att jag imån har jobb efter skolan, en lekgrupp, en dansgrupp och så fick jag just veta om en extra grupp som jag måste vikariera i imån, typ redskapsgymnastik eller nåt sånt, och vad fan kan jag om det????.

Det finns dock en liten gnista inne i mej som håller mej igång, nåt som jag väntar på som aldrig förr!


15 kommentarer:

  1. Duktiga du! Låter som du har fullt upp men verkar vara roliga saker. Och det behövs, en gnista, för att orka.

    SvaraRadera
  2. Låter bra det! =) Kämpa på tjejen! Du är så duktig!

    SvaraRadera
  3. svarta naglar är ju också snyggt:D
    åh kämpa kämpa!! jag önskar att jag hade lite träningsvärk imorgon men tror inte det:/

    SvaraRadera
  4. jaa verkligen :)
    fått en bra start på veckan? kram :)

    SvaraRadera
  5. älskar bilden!!

    men eller huur, älskar goströjor :D:D
    PUSS

    SvaraRadera
  6. ja det var super gott :) har du varit i Waterloo någon gång?? kramar

    SvaraRadera
  7. Jobbigt o känna sig helt slut :/

    SvaraRadera
  8. Hoppas du får en bra dag idag! :)
    Jobbigt att vara helt slut så...

    SvaraRadera
  9. SV: Ja halet underbart!:D Åh så roligt!

    SvaraRadera