fredag 28 september 2012

28e september 2012

Hello!

Har redan varit i skolan och skrivit geografi prov, har typ aldrig varit så okoncentrerad i ett prov förut.. Har inte sovit mycket inatt heller, först störde regnet och åskan mej, sen när de äntligen slutade lyste månen som en klar lampa in i mitt rum. Hej svarta ringar runt ögonen. 

Har mycket som jag måste göra idag, städa hela huset, träna lite, läsa lite och ikväll vill jag bara mysa & ta det lugnt, så länge sen jag gett ordentligt med tid till mej själv sist. Vad gör ni idag?

Bjuder på en härlig bild från kreta 2011, jag & två av mina bästa vänner madde & abbe.



6 kommentarer:

  1. lycka till med allt :) själv ska jag på bio! kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken somrig bild :(((

    SV: tack kvinna!

    puss

    SvaraRadera
  3. härligt :) jag ska in till piccadilly circus nu och kolla lite :) fått en bra start på dagen annars?? kramar

    SvaraRadera
  4. Hoppas provet gick bra trots den dåliga koncentrationen

    SvaraRadera
  5. tack btw :), va snygga ni är :)

    SvaraRadera