söndag 9 september 2012

Sunday evening

Idag har jag gjort massor, känns så skönt att bara ta det lugnt ett helt veckoslut. Nu är jag iaf vilad inför en ny vecka och ett nytt veckoslut som lär vara fullt med program! Imorgon börjar mina dansträningar igen, kommer igen vara med i två grupper, en lite lättare och en svår så där kommer jag vara tre timmar imån kväll. 

Nu ska jag fortsätta chilla i mitt nya rum framför svenska hollywoodfruar. Puss  


Måste ge er en liten smygtitt på ett hörn i mitt rum (': på veckoslutet kommer ni få se hela, för då borde allt vara klart :)

11 kommentarer:

  1. Snyggt du har fått i rummet!

    SvaraRadera
  2. Va kul att dansen börjar igen :) De gör min me :) Va dansar du? :)

    SvaraRadera
  3. Mumintrollen så söta!

    Javisst var det en bra idé

    SvaraRadera
  4. jo tack min dag var toppen tack :)
    Allt bra med dig då? kram :)

    SvaraRadera
  5. Sv; Ja det var verkligen hemskt. Men som sagt tur att hon är bra :)
    Hoppas du haft en bra helg? :)

    SvaraRadera
  6. Ja har typ alltid stökigt (A) Men de har visst inte du :)

    SvaraRadera