onsdag 19 september 2012

19e september 2012

Hejhej!

Hur mår ni idag? Här är allt bra, har håltimme nu så har hunnit gå några svängar i stan med Rosso. Har en lektion kvar här i skolan och efter det blir det gamlas-dans övningar. I februari har alla tvåårna i vår skola bal och till det ska det övas varje onsdag.. Men det kommer ju bli sjukt roligt att få klä upp sej och så..

Har funderat på hur jag ska ha håret på dansen. Just nu ligger de första bilderna högst på min önskelista, men det beror ju såklart på klänningen ( som jag inte hittat än). Hudana updos tycker ni om?

Nu måste jag iväg på lektion, hörs!






9 kommentarer:

  1. Tack ska du ha.
    VIlka fina frisyrer =)
    med ditt snygga blonda hår, hade jag valt Longorias frisyr.

    SvaraRadera
  2. Sv: jaadå! :) tack sötnos!
    Vad händer hos dig idag då? :)

    SvaraRadera
  3. Såå snygga frisyrer, gillar även denna (gjorde den på min brors bröllop lätt och supersnyggt!)

    http://www.youtube.com/watch?v=UDgGxTQqwKw&feature=related

    SvaraRadera
  4. Jag älskar Eva Longorias hår där, så borde du har det! :D

    SvaraRadera
  5. den där som jessica alba har så den ha vi laga i skolan o den blir påriki helt super nätt! men sen åter när du har så långt hår så du sku nu passa i typ viken som helst uppsättning :)) / alexandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. ooh niice (: ja sku så vila testa den fö den e så snygg!! :))

      Radera
  6. Finns många håruppsättningar.

    ja det är sjukdomstider nu :/

    SvaraRadera
  7. ÅÅåh önskar att jag kunde göra så fina frisyrer!

    SvaraRadera
  8. ack så mycket :)
    allt bra med dig ? kram :)

    SvaraRadera