söndag 2 september 2012

2a September 2012

I feel like.. crap!

Igårkväll var det meningen att vi sku ha filmkväll med hela gänget, pizza, film och chill ni vet? Vid nio tiden ändrades planerna och vi drog ut i ösregnet med festkläder, jäkligt bra feeling och massa öl. What a night.

Idag får man tillbaks på det. Har värsta färkylningen med stegring och hosta plus bakfylla på det, oh yes. Nu tänker jag vara hemma några dagar och bara sova, för jag vill verkligen inte leka sjukhus mer än en vecka.

Hoppas ni mår bra!

En bild hittad på facebook från igår, jääklar!! :D

16 kommentarer:

  1. måste bara säga att ni tycktes ha det jätte rolitgt då på natten för vi så hela ert gäng med en min kaveri igår där 1 tiden tror jag, vid ararat:D hahaa

    SvaraRadera
  2. Krya på dig!!! :) Ibland får man ta sviten av att ha kul! Och det var nog lite värt det i alla fall? ;)

    SvaraRadera
  3. svar: tack :)

    Men visst är det kul med spontanitet ändå! :)

    SvaraRadera
  4. ooh...ohhh.. oförglömligt ;)

    SvaraRadera
  5. haha visst är dom söta :)
    Har du haft en bra helg? kram :)

    SvaraRadera
  6. eller hur. dom är bäst.
    läste på nåns blogg att dom ska komma med dumle smak o även turkiskpeppar.
    men ja tror orginalet e bäst :)

    SvaraRadera
  7. nu råkade mitt svar komma i min gamla bloggadress.. ignorera bloggen o skriv till denna :)

    SvaraRadera
  8. Hah, hoppas ni hade skoj iaf :)

    SvaraRadera
  9. sv;
    Åh taack, om man nu kan säga så hihi :D Helnöjd med alltihopa blev jag!

    SvaraRadera
  10. sv: åh, tack :)
    Önskar dig en superbra start på den nya veckan! :D
    Kram

    SvaraRadera
  11. gå in på vår blogg och hjälp oss i kampen mot cancer! :)

    SvaraRadera