torsdag 6 september 2012

FLYTT

Nu har jag äntligen flyttat in i mitt nya rum. Känner mej nästan helt vilsen i det här stora rummet, är ju van att sitta mellan två väggar typ.. Är iaf taggad att börja fixa allt, packa upp, få nya möbler och såklart få det färdigt! Här kommer några bilder fårn flytten, after bilder får ni sen när allt är klart, vill inte spoila nåt, hehhe.

Nu ska jag ta lite varm kakao och kolla på pretty little liars, ha en fin kväll!

Det gamla rummet tömdes-.. 
Allt skulle ut från det gamla rummet och seen skulle allt damm dammsugas :D

Och allt roadas in i det nya rummet..

Clothes

Utsikt från mitt nya rum :D

Love my new windows!



7 kommentarer:

  1. Skönt att se att man inte är inne i flyttkaoset! :) Men roligt är det när man ska fixa något nytt!

    SvaraRadera
  2. fina tapeter i de nya rummet :D

    SvaraRadera
  3. ja jag gillar ändå att ha träningsvärk på ett sätt, då känner man verkligen att man tagit i ;)

    SvaraRadera
  4. Då vet du vad du skall göra! :)

    SvaraRadera
  5. Jobbigt innan de e klart men sen blir de ju asnajs :)
    Va gott me varm choklad :)

    SvaraRadera
  6. Hoppas de blir superbra sen när du fått ordning på allt!
    Tack så mkt söta du ♥

    SvaraRadera