torsdag 20 september 2012

20e september 2012

Good Morning!

Den här morgonen har gått så långsamt, kan inte fatta att jag vaknade för 40 minuter sedan och har hunnit klä på mej, sminka mej, ätit och nu sitter jag här och hinner blogga. Ska iaf åka iväg till skolan om 20 minuter, vara där hela dagen plus att jag på min håltimme måste köpa nåt att ha på mej på lördagen, inte det lättaste när man vet att man MÅSTE hitta nåt.

Ha en fin dag 

Lackade naglarna med en röd färg från Gina Tricot, riktigt bra lack plus att det är sjukt billigt!

9 kommentarer:

  1. Är deras nagellack bra? :D

    SV: jaa! :)

    SvaraRadera
  2. Oj så mkt du hann på morronen :O
    De lacket har ja aldrig testat så måste väl göra de :)Har sett att de e billigt o att de finns en massa snygga färger :)

    SvaraRadera
  3. Fin färg! Ser de där nagellacken varje gång jag går in på gina men jag har aldrig köpt ett :)

    svar: tacks snälla du! :D

    SvaraRadera
  4. händer det nåt extra på helgen när du ska köpa nya kläder inför den? :) snyggt med röda naglar

    SvaraRadera
  5. Va ska du göra på lördag ?
    Snyggt lack.

    SvaraRadera
  6. Åh, så Ginas lack är bra alltså? :) Har funderat på att testa dem.
    sv: Tack :)

    SvaraRadera
  7. Snyggt med röda naglar :) Gillar dina armband också.

    SvaraRadera