lördag 8 september 2012

8e september 2012

Good Morning!

Härligt att vakna av att solen skiner in i rummet och utan att ha värta hangovern.. Syrran kom hem igår vi sju tiden. Hela kvällen gick ut på middag, film och massa prat om allt möjligt. Vi firade också min fina mamma som fyllde år igår! Idag fortsätter firande med kalas, lovely!

Nu ska jag klä på mej, göra nåt till mitt smutsiga hår och sen ska vi hitta på nåt med syrran, hon har typ planerat en hel veckas program för en helg..

Hoppas ni har en fin lördag!

Viss är det härligt att kunna gå i lite höstigare kläder nu? Igår invigde jag min boots, till dem hade jag en stickad tröja, leggins och min skinnjacka.




5 kommentarer:

  1. nej inte vad jag vet. inga bestämda i alla fall. själv?

    SvaraRadera
  2. det lät som en bra fredag:)
    tack så mycket, jag är nöjd:) Vilken skomodell kommer du satsa på i höst? Checka in mitt senaste inlägg:) PUSS

    SvaraRadera
  3. Jag tycker också att det är härligt med hösten och att kunna ha lite höstigare kläder, tror nog att hösten är min favoritårstid :)

    sv: Cockpit är helt klart sevärd, den var ungefär så bra som jag väntat mig och riktigt rolig emellanåt :)

    SvaraRadera
  4. De lät som du hade en bra kväll :)
    Spännande att de kmr hända så mkt i helgen :)
    Ja ser inte fram mot hösten lr höstkläderna :/

    Sv: De va längesen du bada men de har ju iaf typ inte ens vart nån sommar :|

    SvaraRadera