måndag 14 november 2011

14e november 2011

Imån klockan sju på kvällen åker jag till Thailand, och f*n jag har ännu inte fatta de, det har varit min dröm sen jag typ visste att det landet fanns och nu händer det. Kommer att bli det skönaste som kan hända, my trip to the paradise, haha.

Idag då, helt vanlig skoldag, som blir så tråkig när man bara väntar och väntar... Är ju i skolan ännu imån så den dagen kommer nog bli ännu mer tråkig. Ikväll blir det packande av det sista och sedan bara chill. Måste gå och sova tidigt, för att samla alla krafter inför elva timmars flygresa.

Vi hörs senare, Puss!

Ps. älskar den här tjejjen!

2 kommentarer:

  1. Vart till Thailand åker ni ? :)

    SvaraRadera
  2. svar ; haha, nej jag har aldrig varit i Thailand, men vi ska faktiskt till exakt samma ställe på julen ! ;) så du får gärna berätta om det för mej då ! :D

    SvaraRadera