torsdag 10 november 2011

Du gör verklighet av det jag bara drömt

Ligger på soffan och ser på Criminal Minds håller på att skita på mej typ! Världens bästa serie, men en av de hemskaste då det faktiskt är ganska verkligt och äkta.

Hade ju sångprovet idag på dagen och det gick bra trots nervositeten, var ty mer nervös än när jag uppträtt för stor publik, har också bestämmt mej för att ta några sånglektioner och kanske börja spela piano till nästa läsår, för det är ju saker jag älskar att göra och verkligen vill satsa på, känner faktiskt för att följa mina drömmar till hundra procent nu, heyy man lever ju bara en gång, så varför inte göra livet precis som man vill?

Tänk på det jag sa just, en gång lever ni som sexton år, lev ut det för fullt, annars kan ni ju ångra det. När ni är femtio har stor familj och man är ni ju bundna till dem så lev ut så hårt ni kan nu guys, ni kan bara inte leva för mycket, eller vad? Puss 


Här kommer bilder och minnen jag aldrig glömmer, vilka är era absolut bästa minnen?


Härlig sommar-skugg bild

Skriba läger med Madde, unforgettable!

Kusin!

Högstadie-galna-eftermiddagar

Första gången jag uppträdda gör skolan med Last Christmas

Tretton somrar

Lägg till bildtext

Sörsta showen jag uppträtt på är skolans Cabare, inför betald publik på kanske 200 personer? fyra kvällar i rad and I loved it!

Samma cabare' med dans

Efterfest!



Summer!

Summer

Konfirmation

Nowadays!

1 kommentar:

  1. Hej :)
    Hoppas allt är bra idag ? :)

    Var gärna med i min tävling jag har på bloggen, min första bloggtävling där du kan vinna ett halsband :D
    http://dinn.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-ett-halsband.html#comment

    SvaraRadera