måndag 28 november 2011

Dagens Fråga

Hur klarar du dej i gymnasiet? Är det jobbigt så som alla säger? Vad hade du för medeltal när du slutade 9an, altså inte avgångsbetyget men det andra.. Hur går provveckorna? :) Hoppas du svarar på det här (:

Hej! Hur jag klarar mej? Ööh, bra går det nog, har ju bara varit där ett halvt år typ så kanske inte all stress kommit ännu. Såklart det är jobbigt ibland ( så är det ju i alla skolor) men jag har iallafall inte ännu kommit in i värsta stressen. Men som ett tips så gäller det nog att tänka ordentligt innan man väljer dit, det är nog ganska mycket, meen man väljer ju precis själv hur mycket man satsar och vad man vill läsa så det passar nog för många.
Provveckorna då, min första provvecka stressade jag röven av mej, men nu just pågår den andra och jag tar det myycket lugnare. Man skall nog inte stressa utan läsa så mycket man hinner och orkar. Det lönar sej också att höra på timmarna och göra läxor för då har man det mycke lättare sen. Och provveckorna är nog ganska sköna, just nu har jag två lediga dagar och så slutar man ju direkt när man skrivit proven så man är hem vid tolv. Hoppas du fick svar :)
Man hinner göra allt möjlit på helgerna fast du är i gymnasie, de är inget fängelse :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar