onsdag 30 november 2011

The botten is nådd

Yogan blev inhiberad och nu blev min dag skit igen, hade tänkt slippa läsande och koppla av under en timme men nej. Blir galen, jag läser, går till kylskåpet, går på facebook och läser igen, den där rundan har jag kört typ 50 gånger idag. Plus att jag har finska prov i fredag och jag hatar finska lika mycket som samhällslära.

Väntar med allt jag har på fredagen, att dansa&festa loss behövs nu, jag måste få ha roligt igen. Annars blir jag en liten fittig tjej som sitter i en grå håla, i mean it, jag blir psyksjuk med provveckor. På fredagen skall jag altså hänga med vännerna igen och dansa som fan och få mitt liv tillbaks, yeah yeah yeah! Can't wait, two days left!

Puss 


Hihi^^ imån får man öppna första luckan! Ja jag är en femåring välkommen till mitt liv.

1 kommentar:

  1. Haha känns så roligt när du säger att du hatar finska för jag är finlandäre och älskar din blogg... :D Jag lär mig så mycket svenska när jag läser din blogg.

    SvaraRadera