lördag 26 november 2011

Take me back to Thailand Del 1

En av de bästa resorna nånsing var nog Thailand, allt var perfekt, precis allt! Vårt hotell var så ljuvligt att jag skulle ha kunnat bli där förevigt, precis i min stil. Stranden och staden var också perfekt, inget att klaga på. Människorna var underbara, maten var mycket godare än jag tänkt mej och vädret var perfekt. Låter som en dröm va? Det var de absolut, kan  inte tänka att jag faktiskt varit där, helt overkligt!

Här kommer massvis bilder från resan, tog typ en timme att ladda upp dem,så delade upp dem i två delar, andra delen kommer imån, tålamod behöövs!










4 kommentarer:

  1. vart i thailand var ni? :)

    sv: tack så mycket ;) vad gör du?

    SvaraRadera
  2. Åh, avundsjuk ! Längtar tills jag själv åker dit ! :)
    svar ; jo, jag klarar mej, kram ! (--:

    SvaraRadera
  3. sv: när var du där då? :)

    SvaraRadera
  4. sv: åååh, jag var där för snart ett år sen, kan fortfarande se allt framför mig.. hahahhaha, börjar typ gråta när jag tänker på det, vill bara dit igen :(

    SvaraRadera