torsdag 24 november 2011

24e november 2011

Hej bloggen!

Kom hem igår kväll vid åtta och var så trött efter flygresan och tidskillnaden ( fem timmar) att jag nästan genast kastade mej i säng. Hade nästan världens värsta hemresan, i bussen på väg till flygfältet mådde jag skit, trodde jag skulle spy ihjäl mej och i flyget ( tolv timmar) mådde jag inget bättre. Har just fått allt uppackat och har läst minimalt lite på provet imån.. fuck.

Resan då, så underbart, älskar verkligen Thailand även om vi inte hann se så mycket på en vecka är det endå underbart. Kan inte fatta att jag är hemma , vill så tillbaks, älskade allt! Maten, människorna, turisterna, stranden, staden, nattlivet, hotellet och kulturen. De är ju bara så skönt därborta, ingenting att oroa sej för, allt är så lugnt. 

Vi bestämmde oss snabbt med syrran att vi skall dit pånytt, och åka runt lite mera, öar, städer och platser som är värda att se skall vi till!!

Foton kommer i helgen skall göra massvis inlägg om thailand, Puss på er!

Ps. lyckades för första gången få en jämn bränna fast jag brännde ihjäl mej första dagarna..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar