måndag 14 november 2011

See You

Det här är kanske det sista inlägget innan jag åker iväg, har ingen aning om hur morgondagen ser ut så vi får se om jag hinner blogga nåt där. Jag åker altså vid sju på kvällen, många har frågat vart jag åker så nu skall jag svara! Stället heter Kata Beach och är beläget i södra Phuket i Thailand, vi bor på nån sorts Spa-hotel, som är lite mindre och inte så ''turistigt''.  Är framme i Thailand på onsdag vid sju på morgonen, såå bi flyyger hela natten. Kommer bli en av de ''most needed vaccations in my life'', behöver bort från allting nu så kunde inte komma en bättre tid. Orsaken varför vi åker ( om det nu skall finnas en orsak) är att min papii fyller år, så vi firar det med fest på stranden, heheh!

Nu skall jag ta och packa det sista, vi hörs under resan, har lovat några läsare att berätta kort när jag är där. Puss på er och ta hand om er, I love u guys!


1 kommentar: